0545 - 29 50 63
0
 0,00
  • Uw winkelmand is leeg

    U heeft geen producten in uw winkelmand

Klachten & Garantie

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

  1. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
  2. Voor alle artikelen vervalt de garantie wanneer de eindklant het product onoordeelkundig heeft gebruikt of geïnstalleerd.

Voor de uitgebreide garanties, raadpleegt u onze algemene voorwaarden.

Klachten

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen per e-mail: info@tendollegroep.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien de klachtenafhandeling niet leidt tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden bij de geschillencommissie. Tevens is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.